Aktualności
Zmiana regulaminów dla klienta indywidualnego
Czersk, dnia 16 kwietnia 2025 r.
Dzień dobry,
Szanowny kliencie uprzejmie informujemy że z dniem 16 czerwca 2025 r. zmieniamy regulaminy:
- Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych
- Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile
- Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach portfeli cyfrowych
- Regulamin realizacji przez SGB-Bank S.A. poleceń wypłaty w obrocie dewizowym
- Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych w Banku Spółdzielczym w Czersku
Oto najważniejsze zmiany
Wielowalutowość dla kart debetowych
Do każdej karty debetowej wydanej do konta w PLN będzie można podłączyć dodatkowe konta w walutach wymienialnych (po jednym w EUR, GBP i USD). Dzięki temu nie poniesiesz dodatkowych kosztów przewalutowania do transakcji w tych walutach.
Płatności powtarzalne BLIK w SGB Mobile
To rozwiązanie pozwoli Ci wygodnie i bezpiecznie opłacać cykliczne zobowiązania – rachunki, abonamenty i subskrypcje. Dzięki niemu wyeliminujesz ryzyko opóźnień w płatnościach.
Nowe limity w bankowości internetowej
Wprowadzamy:
- nowe limity kwotowe w bankowości internetowej: dzienne i dla pojedynczej transakcji – dla klientów, którzy aktywują usługę po 16 czerwca 2025 r.,
- limit kwotowy zlecenia dla zaufanego odbiorcy: 5000 zł dla pojedynczego przelewu.
Dodajemy też nową metodę autoryzacji – podpis kwalifikowany.
Zmiany redakcyjne
W regulaminach wprowadziliśmy też zmiany porządkowe i redakcyjne, np. doprecyzowaliśmy postanowienia lub definicje. Nie ma to żadnego wpływu na Twoje prawa i obowiązki.
Hasło do wyciągów
Jeśli wyciągi i zestawienia opłat otrzymujesz na adres e-mail, będą one zabezpieczone hasłem, które dostaniesz w wiadomości SMS. Jeśli nie masz wskazanego numeru telefonu komórkowego w banku lub dotychczasowy numer się zmienił – zaktualizuj go w naszym oddziale.
Masz nowy dokument tożsamości? Zmieniły się Twoje dane osobowe? Jak najszybciej je zaktualizuj! Możesz to zrobić:
- w bankowości internetowej SGB24 – w zakładce Zapytania i zmiany -> Wniosek: zmiana danych osobowych,
- w naszych oddziałach.
Bez aktualnych danych dokumentu tożsamości nie uda Ci się zrealizować niektórych transakcji.
Obowiązek aktualizacji danych dokumentów tożsamości wynika z ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu i dotyczy wszystkich klientów banku.
Planujesz wyjazd za granicę? Zadzwoń na Infolinię SGB i poinformuj nas, że będziesz korzystać z karty.
Dzięki temu będziemy mogli uwzględnić Twoje plany i ograniczyć ewentualne trudności z płatnościami kartą za granicą.
Szczegóły
Z pełną treścią nowych regulaminów zapoznasz się też w naszych oddziałach od 16.04.2025 r. oraz na naszej stronie internetowej: www.bsczersk.pl.
Jeśli akceptujesz zmiany:
- nie musisz nic robić – będą one obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.
Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:
- złożyć wobec nich sprzeciw w trybie opisanym w regulaminach; jeśli nie wypowiesz przy tym umowy, wygaśnie ona na dzień przed wejściem zmian w życie, bez naliczenia opłat;
- wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat.
Jeśli złożysz sprzeciw do umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będzie obowiązywał regulamin sprzed zmian.
Twoje pieniądze są bezpieczne
Środki zgromadzone na Twoim koncie podlegają gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na podstawie Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Kontakt
Adresy, dane kontaktowe i szczegółową ofertę znajdziesz w naszych oddziałach oraz na stronie www.bsczersk.pl.
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Możesz skontaktować się z nami również za pośrednictwem e-Doręczeń. Nasz adres to: AE:PL-58693-62155-IVCRC-17.
Zachęcamy do zapoznania się z nową treścią regulaminów i życzymy
zadowolenia z usług Banku Spółdzielczego w Czersku.
Cieszymy się, że jesteś z nami.
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych
- Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile
- Regulamin korzystania z kart płatniczych SGB w ramach portfeli cyfrowych
- Regulamin realizacji przez SGB-Bank S.A. poleceń wypłaty w obrocie dewizowym
- Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych w Banku Spółdzielczym w Czersku